Klienci korzystający z sieci serwisowej Hyundai ponownie ocenili ostrołęcki serwis za najlepszy w Polsce. To kolejna już nagroda dla firmy Oscar z Ostrołęki świadcząca o najwyższym poziomie usług z zakresu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów koreańskiego producenta.
Serwis Hyundai prowadzony przez firmę Oscar z Ostrołęki zwyciężył w plebiscycie na „Najlepszą obsługę klienta w serwisie”. Jest to już druga tego typu nagroda ostrołęckiego oddziału. Pierwszą firma zdobyła w 2010 roku. Najlepszy serwis wyłoniony został spośród blisko 80 tego typu punktów działających na terenie kraju.
- Plebiscyt opierał się na ankietach prowadzonych wśród klientów serwisu, którzy zgodzili się na wzięcie udziału w telefonicznej ocenie poserwisowej. Z usług serwisu marki Hyundai w Ostrołęce korzysta miesięcznie od 20 do 30 klientów. To właśnie im zawdzięczamy to prestiżowe wyróżnienie – powiedział nam Sławomir Damięcki, kierownik serwisu mechanicznego Oscar Ostrołęka.
Statuetka za „Najlepszą obsługę klienta w serwisie” nie jest jedynym wyróżnieniem ostrołęckiej firmy. Oscar Ostrołęka otrzymał także nominację w rankingu Gazele Biznesu. Jest to organizowany od 2000 roku plebiscyt dla najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm organizowany przez Puls Biznesu, ogólnopolski dziennik poświęcony m.in. gospodarce, giełdzie i biznesowi.
Ostrołęcki serwis Hyundai ponownie najlepszy w Polsce [ZDJĘCIA]
Zobacz również
Ostrołęczanka wygrała w konkursie organizowanym przez Fiata [ZDJĘCIA]
Nasz test z Oscarem: Peugeot 301
Nasz test z Oscarem: Fiat 500 L
Nasz test z Oscarem: Peugeot 301 [VIDEO, ZDJĘCIA]
Pierwszy dzień wiosny z Oscarem. Zapraszamy!!!
OSCAR – atrakcyjne rabaty serwisowe dla Peugeota
Oscar - najtańszy serwis OPLA
Nasz test: Opel Insignia [VIDEO, ZDJĘCIA]
Nasz test: Peugeot 208 1.2 VTI [VIDEO, ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |