Mieszkańcy Ostrołęki nie mogą przeoczyć najnowszego elementu kampanii wyborczej, który pojawił się w panoramie miasta. Na ścianie 11-piętrowego wieżowca przy ulicy Starosty Kosa zawisła ogromna reklama wyborcza przedstawiająca Szymona Hołownię.
Wielki billboard, widoczny z daleka, przedstawia kandydata na prezydenta Szymona Hołownię z hasłem "To ludzie są najważniejsi". To druga tego typu wielkoformatowa reklama w mieście - pierwszy był Sławomir Mentzen przy Goworowskiej.

Mentzen rozpoczyna wyborczą ofensywę wielkoformatową w Ostrołęce
W Ostrołęce kampania wyborcza nabiera tempa za sprawą pierwszych wielkoformatowych materiałów promocyjnych. Jako pierwszy z taką strategią ruszył Sławomir Mentzen, którego wizerunek z hasłem "silna,…
Wielkoformatowa reklama jest częścią szerszej strategii docierania do wyborców w mniejszych i średnich miastach. - To nie tylko element kampanii – to znak, że Ostrołęka chce mieć realny wpływ na przyszłość Polski. Jesteśmy miastem z charakterem, z historią i z ludźmi, którzy nie boją się zmian. Ostrołęka to więcej niż punkt na mapie – to głos, który się liczy - napisała w mediach społecznościowych posłanka Polski 2050 z Ostrołęki Żaneta Cwalina-Śliwowska.
Tego typu działania są charakterystyczne dla intensywnej fazy kampanii wyborczej. Wielkoformatowe reklamy w strategicznych punktach miast to sposób na zwiększenie rozpoznawalności kandydata i zaznaczenie swojej obecności w przestrzeni publicznej. Mieszkańcy mogą spodziewać się kolejnych tego typu inicjatyw w miarę zbliżania się terminu wyborów. Jak na razie wielki billboard Szymona Hołowni na wieżowcu zdecydowanie zmienił krajobraz centrum Ostrołęki. I na pewno, jak każdy kandydat, wzbudzi sporo emocji...