Chcesz pracować w Urzędzie Miasta Ostrołęki? Jest na to szansa. Wystarczy, że spełnisz wymagania postawione w najnowszym naborze.
Ostrołęka otwiera drzwi dla nowego inspektora
Urząd Miasta Ostrołęki rozpoczyna kolejny nabór do pracy, tym razem poszukując specjalisty do spraw gospodarowania nieruchomościami w pasie drogowym. Ogłoszenie o naborze zostało opublikowane 21 marca 2025 roku i skierowane jest do osób z wyższym wykształceniem z zakresu administracji publicznej, budownictwa, geodezji lub drogownictwa.
Kandydat na to stanowisko musi wykazać się nie tylko odpowiednim wykształceniem, ale również doświadczeniem zawodowym wynoszącym minimum trzy lata. Ratusz stawia wysokie wymagania przyszłemu pracownikowi, oczekując nie tylko wiedzy merytorycznej, ale również takich cech jak sumienność, kreatywność i komunikatywność.
Zakres obowiązków jest szeroki i obejmuje między innymi przygotowywanie zezwoleń na lokalizację urządzeń w pasach drogowych, prowadzenie rejestrów umów, aktualizację wykazów dróg oraz obsługę strefy płatnego parkowania. Przyszły inspektor będzie również odpowiedzialny za przygotowywanie dokumentów przetargowych i współpracę z różnymi jednostkami miejskimi.
Osoby zainteresowane stanowiskiem mają czas do 4 kwietnia 2025 roku do godziny 12:00 na złożenie kompletu dokumentów. Dokumenty można dostarczyć osobiście do Punktu Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce lub przesłać pocztą. Warto pamiętać o dołączeniu wszystkich wymaganych dokumentów, w tym życiorysu, kopii dyplomów i oświadczeń.
Rekrutacja będzie prowadzona przez specjalnie powołaną komisję, która dokona weryfikacji złożonych dokumentów, a następnie przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami. Należy jednak mieć na uwadze, że prezydent miasta zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.