Prezydent Miasta Ostrołęki ogłosił nabór na nowe stanowisko urzędnicze. Czas na składanie dokumentów - tylko do 27 stycznia. Sprawdź, czy spełniasz wymagania.
Urząd poszukuje podinspektora ds. projektów społecznych, który dołączy do zespołu Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.
Kandydaci ubiegający się o to stanowisko muszą spełnić szereg wymagań. Podstawowym wymogiem jest wykształcenie wyższe oraz minimum trzyletni staż pracy, w tym rok doświadczenia przy wykonywaniu podobnych obowiązków. Urząd wymaga też od kandydatów pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Istotnym elementem profilu idealnego kandydata jest znajomość przepisów prawa, szczególnie w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym, pomocy społecznej oraz finansach publicznych. Mile widziana jest również znajomość prawa zamówień publicznych oraz regulacji dotyczących polityki strukturalnej Unii Europejskiej.
Od przyszłego pracownika oczekuje się biegłej obsługi komputera, szczególnie programów pakietu Microsoft Office: Word i Excel. Kandydat powinien też wykazać się umiejętnością praktycznego stosowania przepisów prawa w codziennej pracy.
Nabór ma charakter otwarty i konkurencyjny. Osoby zainteresowane mogą składać aplikacje w siedzibie Urzędu Miasta Ostrołęki do 27 stycznia do godz. 12:00. Jest to szansa dla osób, które chcą rozwijać swoją karierę w administracji publicznej i mają doświadczenie w realizacji projektów społecznych. Więcej szczegółów o naborze znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej.
Przypomnijmy, że do 16 stycznia trwa też nabór na stanowisko podinspektora ds. dodatków dla mieszkańców i utrzymania mieszkaniowego zasobu miasta.