Urząd Miasta w Ostrołęce poszukuje nowego pracownika na stanowisko podinspektora ds. projektów społecznych. Ogłoszony właśnie nabór kierowany jest do osób z wyższym wykształceniem i minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym, w tym roczną praktyką w podobnym zakresie obowiązków.
Stanowisko w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych wymaga od kandydatów nie tylko odpowiednich kwalifikacji, ale także określonych cech osobowościowych. Wśród poszukiwanych cech wymienia się między innymi sumienność, bezstronność oraz umiejętność pracy zespołowej.
Od przyszłego pracownika oczekuje się szerokiej znajomości przepisów prawa, w tym ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym, pomocy społecznej czy działalności pożytku publicznego. Kandydat powinien również sprawnie poruszać się w tematyce funduszy unijnych i Narodowego Planu Rozwoju.
Niezbędna będzie również biegła obsługa pakietu Microsoft Office, szczególnie programów Word i Excel. Co istotne, kandydat musi posiadać nieposzlakowaną opinię - wymagane jest zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Dla osób zainteresowanych pracą w administracji samorządowej może być to niewątpliwie interesująca propozycja. Szczegółowe informacje na temat naboru oraz wymaganych dokumentów można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ostrołęki. Nabór trwa do 14 lutego 2025 r.