Urząd Miasta Ostrołęki ogłosił otwarty konkurs na stanowisko inspektora ds. realizacji inwestycji drogowych oraz bieżącego utrzymania dróg i mostów. To doskonała okazja dla osób, które chcą przyczynić się do rozwoju infrastruktury drogowej w mieście i posiadają odpowiednie kwalifikacje.
Jakie wymagania musi spełnić kandydat?
Aby móc ubiegać się o to stanowisko, należy spełnić szereg wymagań, zarówno formalnych, jak i merytorycznych. Przede wszystkim konieczne jest wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, preferowane kierunki to budownictwo lub drogownictwo. Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Kandydaci powinni wykazać się także znajomością szerokiego zakresu przepisów prawa, w tym prawa budowlanego, ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów dotyczących samorządu gminnego.
Praca w ratuszu - do kiedy można składać dokumenty?
Oprócz wiedzy teoretycznej, przyszły inspektor powinien posiadać również szereg umiejętności miękkich. Zalicza się do nich m.in. sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do podejmowania decyzji.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz sposobu składania aplikacji można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta Ostrołęki. Dokumenty można składać do 20 grudnia do godz. 12:00.