W ostrołęckim Urzędzie Miasta poszukiwany jest dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Dokumenty można składać jeszcze tylko kilka dni.
Poprzednim dyrektorem tego wydziału była Bożena Szymańska. Teraz poszukiwany jest jej następca - lub następczyni.
Jakie są wymagania?
Wymagania niezbędne to pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Konieczne jest wykształcenie wyższe, kierunki – administracja, ochrona środowiska oraz doświadczenie zawodowe: staż pracy 5 lat w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności.
Wymagania dodatkowe to znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy Prawo ochrony środowiska,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o ochronie przyrody,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy Prawo wodne,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
Wymagane cechy osobowe to sumienność, bezstronność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność oraz kreatywność. Wymagane umiejętności to z kolei obsługa komputera, w zakresie podstawowym z użyciem oprogramowania: Microsoft Office, Word, Excel.
Nabór do 11 stycznia
Osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą składać dokumenty do 11 stycznia 2022r. do godziny 12.00 w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy Pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową (decyduje data wpływu do urzędu).