W Urzędzie Miasta Ostrołęki ruszył nabór na stanowisko podinspektora ds.pracowniczych. Dokumenty można składać do 28 lutego. Zobacz, jakie wymagania należy spełnić.
Wymagania niezbędne:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe.
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy 4 lata. Mile widziane doświadczenie przy prowadzeniu spraw kadrowych.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) kodeksu pracy i aktów wykonawczych do kodeksu,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie informacji niejawnych,
d) ustawy o ochronie danych osobowych,
e) Karty Nauczyciela,
f) ustawy o pracownikach samorządowych,
g) ustawy o zaliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
h) ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
i) ustawy o związkach zawodowych,
j) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych,
k) ustawy z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym z zakresu emerytur i rent z tyt. niezdolności do pracy, rent rodzinnych,
l) rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych,
ł) rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracowników dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobem prowadzenia akt osobowych pracownika.
Wymagane cechy osobowe:
opanowanie, kreatywność, rzetelność, dyspozycyjność, lojalność.
Ostateczny termin składania dokumentów to: 28 lutego, do godz. 12:00.