Począwszy od najbliższego poniedziałku OPWiK częściowo wznawia bezpośrednią obsługę interesantów. Wszystko jednak będzie odbywać się w zaostrzonym rygorze sanitarnym.
W związku z epidemią koronawirusa i dużą liczbą nowych zakażeń SARS-CoV-2 kilka tygodni temu OPWiK całkowicie zaprzestała bezpośredniej obsługi interesantów. Kontakt ze spółką możliwy był wyłącznie drogą mailową, telefonicznie lub przez pocztę tradycyjną. Obecnie sytuacja epidemiologiczna w Ostrołęce uległa nieznacznej poprawie, co umożliwiło częściowe poluzowanie wprowadzonych wcześniej ograniczeń.
Spółka zdecydowała się na częściowe wznowienie bezpośredniej obsługi interesantów. Ale są pewne warunki.
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. informuje, że od poniedziałku, tj. 30.11.2020 roku zostaje wznowiona obsługa interesantów w Dziale Obsługi Klienta (DOK) przy ulicy Kurpiowskiej 21 w Ostrołęce. Ze względów bezpieczeństwa w obliczu zagrożenia koronawirusem, będzie ona prowadzona w ograniczonym zakresie.- czytamy w komunikacie spółki
Osobiste wizyty w DOK są dopuszczalne przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności i przestrzeganiu zasady obecności tylko 1 interesanta w biurze.
Pomimo możliwości wizyty w siedzibie spółki w dalszym ciągu zalecamy załatwianie spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej ebok@opwik.pl lub telefonicznie:
Wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii (7:00 – 15:00) 29 769 45 57
Rozliczenia odbiorców, faktury - 29 769 45 55, 29 769 45 76
Warunki techniczne – 29 769 47 56
Wznowiono także przyjmowanie opłat za rachunki w kasie spółki. Kasa czynna będzie od poniedziałku (począwszy od 30.11.2020) do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.