Jedna z naszych czytelniczek zwróciła uwagę na fakt roznoszenia ulotek reklamowych do skrzynek pocztowych, co ma mieć miejsce również w obecnych, trudnych czasach. Jej apel jest ważny, gdyż osoba roznosząca ulotki może mieć po drodze kontakt z naprawdę dużą grupą ludzi. A wystarczy wybrać inne rozwiązanie...
- Apeluję, żeby nie roznoszono teraz ulotek reklamowych, które wkładane są nam do skrzynek pocztowych - pisze nasza czytelniczka Zofia. Według niej, mimo trwającego stanu epidemii, wciąż do skrzynek pocztowych trafiają ulotki, a przecież ktoś je musi roznosić.
Roznoszenie ulotek to powszechne zjawisko. Jednak, tak jak mamy "spam" w poczcie elektronicznej, tak również często przydałby się w formie tradycyjnej, bowiem ulotki trafiają do skrzynek niejednokrotnie w masowej ilości, co bardziej irytuje, niż zachęca do zakupu produktów czy usług.
Niektóre spółdzielnie mieszkaniowe poradziły sobie z problemem, montując specjalne kieszonki na ulotki przed wejściem do klatki schodowej. Dzięki temu ulotki nie trafiają do skrzynek, ale powinny zostać zostawione w tym miejscu. Kto jest zainteresowany, na pewno skorzysta, biorąc ulotkę przy wejściu do klatki, a reszta - cóż, przynajmniej nie będzie zirytowana z powodu zaśmiecania skrzynki.
Wszystkim, którzy reklamują się za pomocą ulotek, proponujemy inne rozwiązanie - a mianowicie, reklamę w sieci. I tak większość osób spędza teraz sporo czasu w domu, korzystając z internetu. Dotrzyjcie do klientów w ten sposób - zapewniamy, że nie ma lepszego czasu, by trafić do klientów w wersji online. Więcej informacji, w tym kontakt, można znaleźć w naszym dziale "Reklama".