O to, ile na promocję miasta w lokalnych mediach wydał w ubiegłym roku prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik zapytała w interpelacji radna Ewa Żebrowska-Rosak. Ponad 31 tysięcy złotych trafiło do jednej strony internetowej.
W swojej interpelacji z początku lutego radna Ewa Żebrowska-Rosak poprosiła o zestawienie wszystkich wydatków (ogłoszenia, życzenia, wywiady, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, obwieszczenia i inne) w podziale na lokalne media.
Z udzielonej radnej odpowiedzi wynika, że w 2020 roku na cele promocji, emisję ogłoszeń itp. Łukasz Kulik przeznaczył z miejskiej kasy 34 560 złotych. Najwięcej – bo w sumie 31 100 zł popłynęło do strony internetowej "Moja Ostrołęka". Tyle kosztowała emisja ogłoszeń w wydaniu internetowym oraz emisja życzeń świątecznych.
Za emisję życzeń świątecznych ratusz zapłacił także portalowi eOstroleka.pl (1 984 zł ) i rozgłośni radiowej Radio OKO (1 476 zł)
Poniżej pełne zestawienie kwot, o które w interpelacji wnioskowała radna: