eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Ile kosztowała promocja miasta w lokalnych mediach?

REKLAMA
zdjecie 480
fot. eOstroleka.plfot. eOstroleka.pl
REKLAMA

O to, ile na promocję miasta w lokalnych mediach wydał w ubiegłym roku prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik zapytała w interpelacji radna Ewa Żebrowska-Rosak. Ponad 31 tysięcy złotych trafiło do jednej strony internetowej.

W swojej interpelacji z początku lutego radna Ewa Żebrowska-Rosak poprosiła o zestawienie wszystkich wydatków (ogłoszenia, życzenia, wywiady, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, obwieszczenia i inne) w podziale na lokalne media.

Z udzielonej radnej odpowiedzi wynika, że w 2020 roku na cele promocji, emisję ogłoszeń itp. Łukasz Kulik przeznaczył z miejskiej kasy 34 560 złotych. Najwięcej – bo w sumie 31 100 zł popłynęło do strony internetowej "Moja Ostrołęka". Tyle kosztowała emisja ogłoszeń w wydaniu internetowym oraz emisja życzeń świątecznych.

Za emisję życzeń świątecznych ratusz zapłacił także portalowi eOstroleka.pl (1 984 zł ) i rozgłośni radiowej Radio OKO (1 476 zł)

Poniżej pełne zestawienie kwot, o które w interpelacji wnioskowała radna:

zdjecie

 

 

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×