Od 1 lipca 2021 r. ZUS przywraca godziny obsługi klientów we wszystkich placówkach ZUS. Doradcy będą dostępni w poniedziałki do 18.00, czyli tak jak w czasach sprzed pandemii.
ZUS przywraca wydłużony czas pracy. Od wtorku do piątku placówki będą przyjmowały klientów w standardowych godzinach, tj. od 8.00 do 15.00, ale w poniedziałki aż do 18.00. Urząd wraca tym samym do rozwiązania, które obowiązywało przed pojawieniem się COVID-19.
We wszystkich placówkach nadal pozostają skrzynki na dokumenty, do których można samodzielnie składać wnioski i pisma. ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Urząd jest też dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Infolinie
Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00. Dodatkowo pod numerem tel. 22 11 22 111 udostępniono również specjalną infolinię do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. By porozmawiać z ekspertami ZUS o programie „Dobry Start” należy z kolei zadzwonić na numer 22 290 2202.