eOstroleka.pl
,

Tak naciągają nas banki, czyli klient traci zawsze...

REKLAMA
fot. sxc.hufot. sxc.hu
REKLAMA

Nie ma w Polsce banku, który całkowicie uczciwie traktowałby klientów. To zastraszający wniosek z najnowszego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Jedna z najbardziej uciążliwych praktyk - bank nie bierze odpowiedzialności za to, że pada jego system informatyczny. To problem klienta, który stoi przy kasie z bezużyteczną kartą, albo nie może wypłacić swoich pieniędzy z bankomatu.

Kolejne przewinienie? Niektóre banki każą sobie płacić za bezpodstawną reklamację. W efekcie klienci boją się skarżyć na cokolwiek, by w razie czego dodatkowo nie płacić.

Do tego dochodzą horrendalne opłaty za nieterminową spłatę zadłużenia. Banki wysyłają do klientów monity i SMS-y, o długu przypominają też konsultanci, a klient za każdą taką bankową aktywność musi zapłacić i to czasami kilkadziesiąt złotych.

Są jeszcze drobne przewinienia - banki zapominają informować klientów o opłatach za kartę. Efekt jest taki, że Polacy bardziej już ufają ZUS-owi niż bankom.

[źródło: RMF FM]

REKLAMA
Kalendarz imprez
kwiecień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 31 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6
dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13
 14 dk15 dk16 dk17  18  19  20
 21  22 dk23  24  25 dk26 dk27
 28 dk29 dk30  1  2  3  4
×