Nie ma w Polsce banku, który całkowicie uczciwie traktowałby klientów. To zastraszający wniosek z najnowszego raportu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Jedna z najbardziej uciążliwych praktyk - bank nie bierze odpowiedzialności za to, że pada jego system informatyczny. To problem klienta, który stoi przy kasie z bezużyteczną kartą, albo nie może wypłacić swoich pieniędzy z bankomatu.
Kolejne przewinienie? Niektóre banki każą sobie płacić za bezpodstawną reklamację. W efekcie klienci boją się skarżyć na cokolwiek, by w razie czego dodatkowo nie płacić.
Do tego dochodzą horrendalne opłaty za nieterminową spłatę zadłużenia. Banki wysyłają do klientów monity i SMS-y, o długu przypominają też konsultanci, a klient za każdą taką bankową aktywność musi zapłacić i to czasami kilkadziesiąt złotych.
Są jeszcze drobne przewinienia - banki zapominają informować klientów o opłatach za kartę. Efekt jest taki, że Polacy bardziej już ufają ZUS-owi niż bankom.
[źródło: RMF FM]
Tak naciągają nas banki, czyli klient traci zawsze...

Zobacz również

Zwolnienia w urzędach: Co dziesiąty urzędnik straci pracę

Polscy rolnicy dostaną mniej

Dopłaty dla rolników: Będą opóźnienia

Podwyżka cen: Żywność zdrożeje jeszcze w tym roku
Podwyżka ceny paliwa. Rząd przyjął zmianę ustawy o podatku akcyzowym

Ceny mieszkań pójdą w dół, ale...

Albo praca, albo emerytura. Tak rząd chce ratować budżet

Podatki będą wyższe, ulgi znikną. Czekają nas bolesne zmiany?
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
31 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
14 | ![]() |
![]() |
![]() |
18 | 19 | 20 |
21 | 22 | ![]() |
24 | 25 | ![]() |
![]() |
28 | ![]() |
![]() |
1 | 2 | 3 | 4 |