Rozbiórka obecnego i budowa zupełnie nowego mostu kolejowego, a także nowy peron na dworcu w Ostrołęce - to jedne z założeń przebudowy linii kolejowej nr 35 z Ostrołęki do Szczytna.
-Budowa linii kolejowej nr 35 na północ od Ostrołęki w sposób istotny rozwiąże problemy komunikacyjne na północ od naszego miasta - stwierdził poseł Arkadiusz Czartoryski.
W ramach przebudowy linii kolejowej zdemontowany będzie ostrołęcki most kolejowy. Stanie się to najprawdopodobniej w drugiej połowie 2020 roku!
- To inwestycja wraz z mostem kolejowym, który w tym roku będzie rozbierany i będzie budowany nowy. Jest to projekt do Chorzel, 315 milionów złotych, a linia kolejowa od Chorzel do Szczytna jest już wyremontowana - mówił parlametnarzysta.
Okazuje się, że zmieni się także otoczenie dworca kolejowego w Ostrołęce.
- Jako syn kolejarza cieszę się, że przy tej okazji na dworcu w Ostrołęce pojawi się zupełnie nowy peron. Mam nadzieję, że poprawi się także infrastruktura na dworcu - zakończył Czartoryski.
Koniec prac na linii nr 35 planowany jest w 2022 roku. Ostatni pociąg pasażerski z Ostrołęki w kierunku Szczytna pojechał 9 czerwca 2001 roku.
Wasze opinie
STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.