Od najbliższego poniedziałku, 16 marca przez kolejne dwa tygodnie biuro obsługi klienta w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji dostępne będzie wyłącznie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Od poniedziałku obsługa klienta w OPWiK tylko telefonicznie lub mailowo
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Aktualne informacje z Ostrołęki i regionu dotyczące koronawirusa. RAPORT ON-LINE
Wojewoda wydał polecenie dla szpitala w Ostrołęce. Ma to związek z koronawirusem
Biskup Janusz Stepnowski udzielił dyspensy od obowiązku udziału w niedzielnych mszach
Koronashopping, czyli zakupy w czasach paniki
Samorząd województwa uruchamia rezerwę kryzysową
W Starostwie Powiatowym obradował sztab kryzysowy. Główny temat: koronawirus [WIDEO, ZDJĘCIA]
Ostrołęckie szkoły i przedszkola opustoszały. Choć nie wszystkie…
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |