Poczta Polska realizuje drugi etap wdrożenia systemu elektronicznego potwierdzania odbioru na potrzeby polskiego wymiaru sprawiedliwości. W nowym systemie pracuje już 5,5 tys. listonoszy. Niebawem zostanie przeprowadzone szkolenie z obsługi nowego systemu dla kolejnej grupy 18,5 tys. listonoszy.
Poczta Polska w ramach podpisanej z firmą T-Mobile umowy ma możliwość zakupu ok. 20 000 tabletów wraz z akcesoriami dodatkowymi oraz ok. 9 000 signature padów w trzyletnim okresie obowiązywania kontraktu.
Poczta Polska już od pół roku obsługuje polski wymiar sprawiedliwości. Wcześniej firma testowała aplikację „Mobilny Listonosz”, wykorzystywaną w tym procesie. Od początku marca w obrębie 76% kodów adresowych na terenie Polski doręczanie przesyłek sądowych odbywa się z wykorzystaniem tabletów i dedykowanej aplikacji „Mobilny Listonosz”. Aplikacja jest przystosowana do wymogów Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczących Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO). Obecnie trwają prace by jak najszybciej zapewnić obsługę przesyłek z EPO na obszarze 100% kodów adresowych. T-Mobile, w ramach podpisanego kontraktu dostarczy urządzenia do Poczty Polskiej w trzech turach – pierwsza na koniec sierpnia, druga koniec września a trzecia w listopadzie.
Poczta Polska na drodze innowacyjności
Aplikacja „Mobilny Listonosz” będzie wykorzystywana nie tylko na potrzeby obsługi korespondencji sądów, ale w niedalekiej przyszłości stanie się platformą skupiającą wiele innowacyjnych usług Poczty Polskiej. Aplikacja dostępna na tabletach i smartfonach otwiera przed Pocztą możliwość zdalnego świadczenia zupełnie nowych jakościowo usług i znacząco zwiększa jej konkurencyjność na krajowym rynku pocztowo-kurierskim. Zastosowanie aplikacji „Mobilny Listonosz” w Poczcie Polskiej to przykład podążania za międzynarodowymi trendami w branży logistycznej - obecnie różne modele mobilnej obsługi klientów są wykorzystywane przez największe europejskie firmy pocztowe.
Poczta Polska: niezbędny element infrastruktury państwa
Realizacja kontraktu na obsługę polskich sądów z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, to kolejny krok w kierunku pełnienia przez Pocztę Polską roli narodowego operatora cyfrowego. Dysponuje ona odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi oraz siecią placówek, aby wspierać administrację w procesie cyfryzacji usług publicznych. Poczta Polska jest w stanie zapewnić zintegrowany wielokanałowy dostęp do e-usług dla 100% mieszkańców kraju.
Mobilny Listonosz. Nowy system elektroniczny Poczty Polskiej
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |