W miniony czwartek w Ostrołęce wystartowała kampania społeczna, mająca zwrócić uwagę na problem kąpieli w zbiornikach wodnych pod wpływem alkoholu. To jedna z najczęstszych przyczyn utonięć. Kampanię zorganizowała Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Bilbordy pojawiły się przy rondach: NSZZ "Solidarność" przy ulicy Hallera i Edwarda Kupiszewskiego przy ulicy 11 Listopada. W poniedziałek kolejny baner promujący akcję będzie można zobaczyć przy rondzie Księcia Janusza I przy ulicy Generała Augusta Emila Fieldorfa "Nila".
- Celem akcji jest podniesienie świadomości społeczeństwa i wyeliminowanie ryzyka utonięć po spożyciu alkoholu.
Kampania ma także na celu ukazanie wartości i kruchości życia - pisze miejski radny, a zarazem przewodniczący komisji Mariusz Łuba.
Szczegóły przedstawił radny Mariusz Łuba:
Najnowsze dane Rządowego Centrum Bezpieczeństwa wskazują, że od 1 kwietnia w Polsce utonęły 233 osoby. W 2018 roku w Polsce utonęło 545 osób, z czego w 126 przypadkach ofiary były pod wpływem alkoholu.
"Mam dla kogo żyć! Stop. Po alkoholu nie wchodzę do wody". Nowa kampania społeczna
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Będzie wielkie mycie przystanków autobusowych
Obława zakończona zatrzymaniem. Agresywna kobieta skończyła w kajdankach!
Ostrów Mazowiecka: Weekend w policyjnych statystykach
Brud, odór i picie alkoholu. Radna pisze o sytuacji na przystankach autobusowych
Wypadek był z twojej winy? Zapłacisz regres ubezpieczeniowy
Pijany traktorzysta jeździł po Jastrząbce. Trafił na policjanta
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |