eOstroleka.pl
Polska,

Krystyna Pawłowicz kontra Kaufland. Supermarket musi zmienić hasła reklamowe

REKLAMA
REKLAMA

Niemiecka sieć supermarketów Kaufland musi zmienić swoje hasła reklamowe po interwencji poseł PiS Krystyny Pawłowicz. Kaufland posługiwał się sloganem "nasze rodzime produkty", na co uwagę zwróciła polityk partii rządzącej. Według niej, niemiecki sklep nie powinien używać haseł sugerujących polskie pochodzenie produktów.

"Nasze rodzime produkty" to nie jedyny slogan reklamowy wykorzystywany przez Kaufland. Było to też "nasze polskie produkty" oraz "rodzimi dostawcy".  Krystyna Pawłowicz swoje wątpliwości co do wymienionych haseł zgłosiła Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a ten przyznał jej rację i zobowiązał Kaufland do zmiany kampanii reklamowych. Miała ona nastąpić do 4 lutego br. Zmiana ma polegać na zaniechaniu używania słowa "nasze", co miałoby budzić wątpliwości jeżeli chodzi o pochodzenie spółki. Słowa "rodzime" i "polskie" nie będą już odnosiły się do pochodzenia spółki, a do dostawców z Polski, z których Kaufland chętnie korzysta.

- Obserwujmy czy zmiany tej dokonano - apeluje poseł Krystyna Pawłowicz w swoim wpisie na Facebooku.

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 31 dk1 dk2 dk3  4 dk5 dk6
 7 dk8 dk9  10  11 dk12 dk13
 14  15 dk16  17  18  19  20
 21  22 dk23  24  25 dk26 dk27
 28  29 dk30  1  2  3  4
×