eOstroleka.pl
Polska,

Krystyna Pawłowicz kontra Kaufland. Supermarket musi zmienić hasła reklamowe

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA

Niemiecka sieć supermarketów Kaufland musi zmienić swoje hasła reklamowe po interwencji poseł PiS Krystyny Pawłowicz. Kaufland posługiwał się sloganem "nasze rodzime produkty", na co uwagę zwróciła polityk partii rządzącej. Według niej, niemiecki sklep nie powinien używać haseł sugerujących polskie pochodzenie produktów.

"Nasze rodzime produkty" to nie jedyny slogan reklamowy wykorzystywany przez Kaufland. Było to też "nasze polskie produkty" oraz "rodzimi dostawcy".  Krystyna Pawłowicz swoje wątpliwości co do wymienionych haseł zgłosiła Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a ten przyznał jej rację i zobowiązał Kaufland do zmiany kampanii reklamowych. Miała ona nastąpić do 4 lutego br. Zmiana ma polegać na zaniechaniu używania słowa "nasze", co miałoby budzić wątpliwości jeżeli chodzi o pochodzenie spółki. Słowa "rodzime" i "polskie" nie będą już odnosiły się do pochodzenia spółki, a do dostawców z Polski, z których Kaufland chętnie korzysta.

- Obserwujmy czy zmiany tej dokonano - apeluje poseł Krystyna Pawłowicz w swoim wpisie na Facebooku.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×