„W Kinie Jantar od jakiegoś czasu nie ma możliwości zrobienia rezerwacji on line. Po zalogowaniu wyskakuje błąd strony.” - pisze nasza Czytelniczka. O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy dyrektora Ostrołęckiego Centrum Kultury, Bogdana Piątkowskiego.
Na naszą redakcyjną skrzynkę mailową otrzymaliśmy sygnał od Czytelniczki dotyczący problemów z rezerwacją on-line biletów na seanse filmowe w Kinie Jantar.
„Czy moglibyście się dowiedzieć, czemu w Kinie Jantar od jakiegoś czasu nie ma możliwości zrobienia rezerwacji on line? Po zalogowaniu wyskakuje błąd strony. Nie tylko z mojego konta, kilku znajomych ma ten sam problem. Telefonu też nikt tam nie odbiera. Taki stan rzeczy bardzo utrudnia wybranie się na seans, skoro nie ma gwarancji kupna biletów na wybrany film.” - pisze nasza Czytelniczka.
O wyjaśnienie problemu poprosiliśmy dyrektora OCK, Bogdana Piątkowskiego.
- Problemy z rezerwacją internetową biletów do Kina Jantar są nam znane. Pojawiają się one przy dużym obciążeniu serwerów. Reagujemy zawsze, gdy takie problemy występują. Jak każdy system informatyczny, także i ten ma swoje luki, które czasami powodować mogą kłopoty. Gdy tylko otrzymujemy sygnały o problemach w funkcjonowaniu systemu podejmujemy właściwe reakcje. Jeśli zaś chodzi o rezerwację telefoniczną, staramy się już odchodzić o takiej formy. Problemy z kontaktem przez telefon występować mogą wówczas, gdy kolejka przy kasie jest duża i pracownik obsługujący sprzedaż biletów nie ma możliwości odebrania dzwoniącego telefonu – mówi dyrektor Piątkowski.
Byłeś świadkiem wypadku? Widziałeś coś nadzwyczajnego, śmiesznego, a może masz problem, którym chciałbyś się podzielić? Jeżeli tak, to skontaktuj się z nami! Kontakt: redakcja@eostroleka.pl
Interwencja Czytelnika: Problem z rezerwacją on-line biletów do Kina Jantar
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Interwencja Czytelnika: „Na czerwonym przez skrzyżowanie” [WIDEO]
Interwencja czytelnika: Sąd zajął się sprawą pana Jarosława. Nie będzie płacił za nie swoją fakturę
Interwencja czytelnika: "Dostałem nakaz zapłaty za nie swoją fakturę"
Interwencja czytelnika: "Tak wygląda park po każdym weekendzie, świętach, feriach..." [ZDJĘCIA]
Interwencja czytelnika: Kto odpowiada za parkingi w Płatnej Strefie Parkowania? [AKTUALIZACJA]
Interwencja Czytelnika: "Jak przejść tym fragmentem ul. Goworowskiej?"
Interwencja Czytelnika: Parkomat nie działał, a mimo to dostałem mandat
Interwencja Czytelnika: „Na Starym Mieście notorycznie palą śmieci w piecach” [ZDJĘCIA]
Interwencja Czytelnika: Monitoring w supermarkecie a prywatność
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |