W maju może zapaść decyzja dotycząca pozwolenia wodnoprawnego w związku z planowaną inwestycją budowy drogi powiatowej z Ostrołęki do Dzbenina pod mostem kolejowym.
Droga Ostrołęka-Dzbenin ma przebiegać wzdłuż Narwi i pod kompleksowo przebudowanym mostem kolejowym. Łączna długość projektowanego odcinka ma wynieść około 2,5 kilometra. Droga ma stanowić najkrótszy łącznik Kamianki, Korczak i Dzbenina z Ostrołęką.
Co z budową drogi pod mostem kolejowym? Wkrótce mogą zapaść ważne decyzje
W styczniu 2024 r. mogą zapaść kolejne decyzje administracyjne dotyczące planowanej budowy drogi Ostrołęka-Dzbenin, m.in. pod mostem kolejowym w Ostrołęce. To niezwykle ważna inwestycja, oczekiwana…
Decyzja do 24 maja?
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie poinformowało o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych i usługę wodną w związku z realizacją inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej Ostrołęka - Dzbenin z przejazdem przez teren kolejowy pod mostem kolejowym wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego".
Co obejmuje postępowanie w sprawie pozwolenia? To likwidacja przepustu i przydrożnych rowów otwartych, budowa nowych rowów i przepustów, a także wylotów kanalizacji deszczowej. Do tego przez "usługę wodną" należy rozumieć odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych.
Postępowanie administracyjne może zostać zakończone decyzją do 24 maja 2024 r.