eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Zmiany organizacyjne w ratuszu. Powstał Wydział Inwestycji i Drogownictwa

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA
Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik wydał zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki. Doszło do zmian w dwóch wydziałach, a konkretnie - z dwóch wydziałów stworzony został jeden.
 
Zmiany w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta objęły likwidację Wydziału Dróg i zmianę Wydziału Inwestycji w Wydział Inwestycji i Drogownictwa.
 
Do właściwości Wydziału Inwestycji i Drogownictwa należeć będzie prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji własnych miasta, remontem i utrzymaniem dróg publicznych i dróg wewnętrznych stanowiących własność miasta, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta, prowadzeniem oraz utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń komunalnych i wiele mniejszych zadań.
 
Struktura Wydziału Inwestycji i Drogownictwa:
  • dyrektor,
  • stanowisko ds. obsługi organizacyjnej wydziału,
  • stanowisko ds. realizacji inwestycji kubaturowych,
  • stanowisko ds. inwestycji wspólnych,
  • stanowisko ds. realizacji inwestycji drogowych,
  • stanowisko ds. przygotowania inwestycji kubaturowych,
  • stanowisko ds. realizacji inwestycji uzbrojenia technicznego,
  • stanowisko ds. przygotowania i weryfikacji dokumentacji projektowej,
  • stanowisko ds. ewidencji dróg i mostów,
  • stanowisko ds. inżynierii ruchu drogowego,
  • stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego,
  • stanowisko ds. bieżącego utrzymania dróg i mostów,
  • stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami w pasie drogowym,
  • stanowisko ds. strefy płatnego parkowania,
  • stanowisko ds. uzgadniania dokumentacji projektowej,
  • stanowisko ds. urządzeń komunalnych

Jak się dowiedzieliśmy, dyrektorem Wydziału Inwestycji i Drogownictwa zostanie najprawdopodobniej dotychczasowy dyrektor Wydziału Inwestycji Marcin Rogalski.

Wielkość zatrudnienia w etatach w poszczególnych wydziałach, referatach i biurach Urzędu Miasta Ostrołęki ogółem wynosi 258,05 etatów i przedstawia się następująco:

1. Kierownictwo Urzędu - 4
2. Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta - 13
3. Wydział Informatyki - 8
4. Wydział Obsługi Mieszkańców i Komunikacji - 35,50
5. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 29
6. Wydział Działalności Gospodarczej, Kultury i Sportu - 12
7. Wydział Inwestycji i Drogownictwa - 20
8. Wydział Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Budownictwa - 12,80
9.Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 12
10. Wydział Geodezji i Kartografii - 11
11. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 11
12. Wydział Oświaty - 9
13. Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich - 20
14. Urząd Stanu Cywilnego - 9
15. Straż Miejska Ostrołęki - 18
16. Biuro Prawne - 5,50
17. Biuro Prasowe - 3
18. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 9
19. Biuro Kontroli i Skarg - 2
20. Referat Zarządzania Kryzysowego - 8
21. Stanowiska samodzielne - 2,25
22. Pion Ochrony Informacji Niejawnych - 1
23. Biuro Audytu Wewnętrznego - 3 

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×