Na portalu pacjent.gov.pl udostępniliśmy czatbota odpowiadającego na pytania dotyczące koronowirusa - poinformował w niedzielę na Twitterze, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, Adam Niedzielski.
Na portalu pacjent.gov.pl zamieszczane są informacje o koronawirusie, m.in. gdzie szukać pomocy, jeśli podejrzewa się u siebie zakażenie i jakie środki ostrożności zachować, by zmniejszyć ryzyko zarażenia.
Uruchomiono też czatbota, czyli program do konwersacji na bazie sztucznej inteligencji, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania.
"Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej, aby rozpocząć rozmowę. Wersję głosową bota testujemy na infolinii TIP (Telefonicznej Informacji Pacjenta)" - napisał prezes NFZ.
Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590
Z czatbotem o koronawirusie. Nowość od NFZ
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Dwa nowe przypadki koronawirusa w powiecie ostrołęckim. Wiemy, gdzie zostały potwierdzone
Polska: 563 osoby z potwierdzonym zakażeniem, kolejna osoba zmarła
Już trzy przypadki koronawirusa w naszym regionie! NOWY KOMUNIKAT służb sanitarnych
Koronawirus: Świadczenie chorobowe dla osób powracających z zagranicy
Strażackie interwencje z minionej doby. W działaniach ochotnicy i państwowa straż pożarna
Wyczerpują się zasoby banków krwi. Z pomocą ruszyli „teryorialsi”
547 potwierdzonych przypadków koronawirusa w Polsce
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |