Do widoku kandydatów w wyborach samorządowych 2024 na ulicach Ostrołęki będzie trzeba się w najbliższym czasie przyzwyczaić. Billboardy w mieście są rezerwowane przez samorządowców lub aspirujących do tego grona. Bezpartyjni ruszyli już z kampanią billboardową - profrekwencyjną. 5,5 roku temu do urn poszło 55.67% ostrołęczan - teraz będzie więcej?
W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych i cyfrowego marketingu, tradycyjne formy reklamy wyborczej wciąż odgrywają ważną rolę. Duże billboardy, strategicznie rozmieszczone w kluczowych punktach miasta, mogą stać się efektywnym narzędziem dotarcia do szerokiego grona odbiorców i zwiększenia rozpoznawalności kandydata. Przed nami wybory samorządowe 2024 i w Ostrołęce właśnie ruszyła kampania billboardowa.
Co charakteryzuje billboardy?
- Wysoka widoczność: Billboardy są niemożliwe do przeoczenia. Ich duży rozmiar i strategiczne umiejscowienie sprawiają, że są widoczne z daleka i przyciągają wzrok przechodniów i kierowców.
- Prostota przekazu: Treść na billboardzie jest zwięzła i klarowna, aby dotrzeć do odbiorców w krótkim czasie.
- Szerokie dotarcie: Billboardy docierają do zróżnicowanej grupy odbiorców, niezależnie od wieku, płci czy preferencji cyfrowych.
- Budowanie rozpoznawalności: Ciągłe eksponowanie wizerunku kandydata na billboardach buduje jego rozpoznawalność wśród mieszkańców danego regionu.
- Możliwość personalizacji: Billboardy można dostosować do specyfiki danego regionu i grupy odbiorców.
Oczywiście, duże billboardy nie są pozbawione wad. Ich wadą może być stosunkowo wysoki koszt wynajmu powierzchni reklamowej oraz ograniczona możliwość przekazania szczegółowych informacji o kandydacie. Należy jednak pamiętać, że billboardy nie służą do przekazywania szczegółowych informacji, a jedynie do budowania rozpoznawalności kandydata i promowania jego głównych haseł wyborczych.
Pierwsze billboardy w Ostrołęce. "Chodźmy razem na wybory!"
W Ostrołęce z kampanią billboardową ruszył już komitet, który jako pierwszy w regionie zarejestrował się w siedzibie KBW. Co ciekawe, na billboardach nie znajdziemy jednak wyborczych obietnic, a hasło "Chodźmy razem na wybory!" - to kampania profrekwencyjna.
Frekwencja wyborcza w Ostrołęce w wyborach samorządowych 2018 wyniosła 55.67%. W tym roku będzie lepiej?