Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje o zmianie rachunku bankowego i innowacjach wdrożonych w funkcjonowaniu spółki.
W OPWiK wprowadzane są nowe rozwiązania, których głównym celem będzie zapewnienie lepszego dostępu do szerokiego zakresu usług drogą elektroniczną, jak również nowoczesne elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, a w niedalekiej przyszłości e-Aplikacje. Od 1 stycznia 2023 r. uległy zmianie druki faktur w spółce oraz w celu lepszej organizacji, każdy odbiorca naszych usług otrzyma nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat.
OPWiK dokłada wszelkich starań, aby proces migracji przeprowadzić jak najszybciej i aby był on jak najmniej uciążliwy dla klientów. Jednak przy tak dużym przedsięwzięciu mogą niestety pojawić się utrudnienia w trakcie prac wdrożeniowych.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań należy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta:
- 29 769 47 57
- 29 769 47 55
- 29 769 47 76
- e-mail:sekretariat@opwik.pl
Spółka przeprasza za wszelkie niedogodności oraz liczy na wyrozumiałość.
Artykuł sponsorowany.