Prezydent Ostrołęki wydał zarządzenie w sprawie powołania stałej komisji do szacowania szkód i strat, które mogą powstać w wyniku wystąpienia zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej na terenie miasta Ostrołęki.
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, ustalenie oraz oszacowanie ewentualnych szkód i strat powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej. Ustalenia, wnioski i opinie komisji dokumentowane są w formie protokołu.
Komisja będzie pracować w składzie:
- 1. Marcin Rogalski – dyrektor Wydziału Inwestycji i Drogownictwa – przewodniczący komisji,
- 2. Rafał Jankowski – główny specjalista w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa – wiceprzewodniczący komisji,
- 3. Wojciech Merks – główny specjalista w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – członek komisji,
- 4. Milena Jankowska – pracownik socjalny w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce - członek komisji,
- 5. Ewelina Malicka - pracownik socjalny w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Ostrołęce - członek komisji,
- 6. Piotr Modzelewski – główny specjalista w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.