Zarząd Województwa Mazowieckiego 17 czerwca br. podjął decyzję o zmianie harmonogramu BOM. Decyzja jest podyktowana potrzebą głębszej analizy projektów inwestycyjnych, których ocena często wymaga spotkania z projektodawcą w miejscu, gdzie projekt ma być realizowany.
Taka decyzja została podjęta po to, aby złożone projekty mogły zostać rzetelnie ocenione. Zależy nam na tym, by jak najwięcej z nich poddać pod głosowanie.
Zmiana harmonogramu to:
- dodatkowy czas na wyjaśnienie i rozwianie wątpliwości
- więcej czasu na poprawę projektów, a potem na przygotowanie promocji przed głosowaniem
- czas na wizję lokalną w miejscu realizacji projektu
- głosowanie po wakacjach, co pozwoli dotrzeć z informacją i zmobilizować wszystkich Mazowszan
Nowy harmonogram wygląda tak:
- ocena projektów – do 16 lipca 2021,
- informacja o wynikach oceny – do 30 lipca 2021,
- głosowanie – od 13 września do 3 października 2021
- ogłoszenie wyników głosowania – do 15 października 2021.