Z uwagi na potwierdzone zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2 u pracowników Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Ostrołęce, Starosta Ostrołęcki podjął decyzję, że od dnia 30 marca 2021 do odwołania zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa klientów wydziału oraz elektroniczna rezerwacja wizyt w urzędzie.
Oznacza to anulowanie już umówionych wizyt na dzień 30 marca i dni następne.
Wydział Komunikacji będzie nadal pracował. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników w bezpośredniej obsłudze załatwiane będą wyłącznie sprawy nie cierpiące zwłoki.
Zapraszamy do skorzystania z możliwości złożenia dokumentów przez skrzynkę podawczą umieszczoną w holu budynku przy ul. Fieldorfa "Nila" 15, za pomocą poczty tradycyjnej, elektronicznej oraz skrzynki ePUAP.Druki dokumentów, numery kont bankowych są zamieszczone na naszej stronie internetowej w zakładce Załatw sprawę w urzędzie (tam wybieramy Wydział Komunikacji i Drogownictwa).- informuje Starostwo Powiatowe
Druki: https://powiatostrolecki.pl/82/wydzial-komunikacji-i-drogownictwa.html
Numery kont i wysokości opłat: https://powiatostrolecki.pl/89/komunikat-wydzialu-komunikacji-i-drogownictwa.html
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłoszenie w ten sposób zbycia/nabycia pojazdów zarejestrowanych w kraju będzie traktowane jako dopełnienie obowiązku dokonania czynności urzędowej. Zatem osoby, które dokonają czynności ww sposób nie będą podlegały karom za nie dopełnienie obowiązku zawiadomienia starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu wynikające z art. 140 mb Prawo o ruchu drogowym.