W związku z epidemią koronawirusa od 19 marca br. zawieszone zostały procesy rekrutacyjne i działania z nimi związane, w tym rozmowy kwalifikacyjne prowadzone przez Urząd Miasta w Ostrołęce. Rekrutacje zostały jednak wznowione. Ogłoszono już nabór na jedno z dyrektorskich stanowisk.
W związku z koniecznością zapewnienia prawidłowej realizacji zadań w Urzędzie Miasta Ostrołęki częściowo zostają wznowione procesy rekrutacyjne. Od czwartku 23 kwietnia br. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (zakładka 'Praca') ponownie będą publikowane oferty pracy
- poinformował Urząd Miasta.
Na pierwszy ogień poszła posada dyrektora Wydziału Informatyki. Po tym, jak z tym stanowiskiem pożegnał się Jacek Olkowski, ostrołęcki Urząd Miasta ma poważne problemy z wyborem dyrektora. Próbowano już cztery razy i za każdym razem coś stawało na przeszkodzie, by wybrać odpowiedniego kandydata. Impas w tej kwestii trwa już kilkanaście miesięcy.
Za pierwszym razem kandydat został wybrany, ale zrezygnował z podpisania umowy. Kolejne podejście zakończyło się tym, że kandydaci spełnili wymagania formalne, ale nie spełnili oczekiwań pracodawcy. Trzeci nabór na to stanowisko został unieważniony bez podania przyczyny, a w czwartym przypadku żaden z trzech kandydatów nie spełnił nawet wymogów formalnych. Pisaliśmy o tym tutaj.
A może do pięciu razy sztuka? Właśnie ogłoszono nabór na stanowisko dyrektora Wydziału Informatyki. Kandydaci mogą aplikować do 4 maja. Jakie wymagania trzeba spełnić?
Wymagania niezbędne:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe,
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy 5 lat, w tym co najmniej 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
1) prawa pracy, w tym Kodeksu pracy,
2) ustawy o ochronie danych osobowych,
3) ustawy o samorządzie gminnym,
4) ustawy o pracownikach samorządowych,
5) ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
6) ustawy prawo zamówień publicznych
Wymagane cechy osobowe:
sumienność, bezstronność, umiejętność organizowania pracy, podejmowania decyzji, kierowania zespołem, negocjowania, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, zdolność myślenia analitycznego, komunikatywność.
Wymagane umiejętności:
1) dobra znajomość rozwiązań z zakresu wirtualizacji: sieci komputerowych, środowisk serwerowych i aplikacyjnych,
2) podstawowa znajomość konfiguracji systemów: Microsoft (AD, GPO, DNS, IIS, File Server, Print Server, WSUS, MS SQL), VMware (ESXi, vSphere, vCenter, Converter), Linux (konfiguracja systemu, DHCP, DNS, Samba, Apache, PHP, MySQL, SSHD), obsługa systemów operacyjnych: Windows, Linux,
3) podstawowa znajomość systemów bazodanowych (MS SQL, Oracle, MySQL, PostgreSQL),
4) znajomość technologii informatycznych zapewniających nadmiarowość, w szczególności RAID, agregacja połączeń sieciowych, STP,
5) znajomość rozwiązań zabezpieczających dane i umożliwiających odtworzenie środowiska informatycznego po awarii,
6) znajomość z zakresu technologii webowych (np. HTML, JavaScript, CSS, PHP),
7) doświadczenie w administrowaniu siecią, praktyczna znajomość zagadnień bezpieczeństwa informatycznego i środowiska sieciowego (LAN, WAN, VLAN, protokołów sieciowych http, https, ftp, ssh),
8) wiedza dotycząca nowych technologii informatycznych i umiejętność zastosowania ich w praktyce,
9) znajomość języka angielskiego w zakresie niezbędnym do zrozumienia dokumentacji technicznej.