Jakie było zatrudnienie w Urzędzie Miasta w 2019 roku? Ile nowych osób znalazło pracę w ratuszu? Ile zarządzeń wydał prezydent Ostrołęki i na ile wniosków o informację publiczną odpowiedziano? Tego dowiadujemy się z najnowszych statystyk.
Przeciętne zatrudnienie w 2019 r. w Urzędzie Miasta Ostrołęki (bez osób przebywających na urlopach bezpłatnych) wyniosło 253,28 etatów. Natomiast przeciętne zatrudnienie w przeliczeniu na pełne etaty, pracowników opłacanych z zakładu pracy wyniosło 234,40 (pozostali pracownicy otrzymywali świadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych).
W 2019 roku przeprowadzono 66 naborów na stanowiska urzędnicze. W wyniku przeprowadzonych konkursów zostały zatrudnione 24 osoby.
Prezydent Miasta Ostrołęki w ubiegłym roku wydał:
• 410 zarządzeń, które zostały opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej,
• 126 zarządzeń, które zostały opublikowane w portalu wewnętrznym Urzędu Miasta Ostrołęki (regulujące sprawy organizacyjne Urzędu Miasta).
W 2019 roku do urzędu wpłynęło 110 wniosków o udostępnienie informacji publicznej. Na wszystkie wnioski, które wpłynęły, udzielono odpowiedzi.
W Biurze Prawnym na bieżąco udzielano pracownikom Urzędu Miasta porad prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa. Sporządzono 106 pisemnych opinii prawnych. Zaopiniowano 185 uchwał Rady Miasta, w tym 64 akty prawa miejscowego. Zaopiniowano 410 zarządzeń Prezydenta Miasta. Zaopiniowano również wszystkie przedstawione umowy oraz porozumienia.
Dane pochodzą z raportu o stanie miasta Ostrołęki za 2019 rok.