Prezydent Miasta Ostrołęki ogłosił otwarty konkurs na stanowisko Dyrektora Wydziału Planowania i Zintegrowanego Rozwoju w Urzędzie Miasta. To doskonała okazja dla osób, które chcą aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości miasta i mają doświadczenie w dziedzinie planowania przestrzennego oraz administracji publicznej.
Jakie są wymagania?
Aby wziąć udział w konkursie, kandydat musi spełnić szereg wymagań, zarówno niezbędnych, jak i dodatkowych. Poza wykształceniem wyższym z zakresu administracji, planowania przestrzennego, budownictwa czy pokrewnych dziedzin, konieczne jest również doświadczenie zawodowe. Kandydat powinien posiadać co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3 lata na stanowisku urzędniczym.
Znajomość prawa to podstawa
Bardzo ważnym aspektem jest także znajomość szerokiego zakresu przepisów prawnych, począwszy od ustawy kodeks postępowania administracyjnego, a skończywszy na przepisach dotyczących ochrony środowiska i rewitalizacji.
Jakie zadania będzie wykonywał dyrektor?
Dyrektor Wydziału Planowania i Zintegrowanego Rozwoju będzie odpowiedzialny za wiele kluczowych obszarów funkcjonowania miasta. Do jego zadań należeć będzie m.in.:
- Organizacja pracy wydziału;
- Nadzór nad opracowaniem planów zagospodarowania przestrzennego;
- Współpraca z inwestorami;
- Udział w sesjach rady miasta;
- Przygotowywanie projektów budżetu z zakresu działania wydziału;
Jak wziąć udział w konkursie?
Szczegółowe informacje dotyczące zasad uczestnictwa w konkursie oraz wymaganych dokumentów można znaleźć w ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ostrołęki. Termin składania ofert to 30 września 2024 r., godz. 12:00.