Funkcjonariusze ostrołęckiej policji wyjaśniają okoliczności oszustwa na szkodę 59-letniej kobiety, która przy zakupach on-line straciła blisko 600 złotych. Ostrołęczankę oszukał nieuczciwy sprzedawca, który dodatkowo próbował wymusić na niej ponowną opłatę za zakupy.
Informację o oszustwie mieszkanka Ostrołęki zgłosiła policji w środę, 6 maja. Kobieta poinformowała funkcjonariuszy, że na początku maja w jednym ze sklepów internetowych kupiła telefon komórkowy za kwotę 584 złote. Oczekiwaną przez sprzedającego kwotę wpłaciła na konto, jednak do chwili obecnej nie otrzymała zamówionego sprzętu.
Sprzedawca po otrzymaniu gotówki zlecił jej ponowne przelanie pieniędzy. Jak twierdził sprzedający powodem takiego stanu rzeczy było błędne zaksięgowanie jej przelewu. Kobieta na to się nie zgodziła i do dziś nie otrzymała zamówionego telefonu.
- informuje podkomisarz Tomasz Żerański, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
Sprawą dalej zajmują się policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą i korupcją ostrołęckiej komendy.