Seks jest od dawna obecny w reklamie. Ale chyba pierwszy raz korporacja posłużyła się w celach promocyjnych twardą pornografią.
Diesel to znana włoska firma odzieżowa. Obchodzi właśnie 30. rocznicę swej działalności i z tej okazji organizuje ogólnoświatowe party. Wydawać by się mogło, że idea imprezy rozpoczynającej się jednocześnie na czterech kontynentach jest dostatecznie nośna. Jednak specjaliści od marketingu postanowili wywołać jeszcze trochę zamieszania.
Ktoś wpadł na pomysł, by strategię oprzeć na fakcie, że liczbę "30" można zapisać także jako "XXX" – co narzuca dosyć proste skojarzenia. Efektem tego przebłysku "geniuszu" jest pierwsza w historii reklama zmontowano z filmów porno:
Seks w reklamie. Jak daleko można się posunąć? (wideo)
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |