Robert Juchniewicz objął stanowisko starszego inspektora ds. kontroli w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrołęce. Nabór został już rozstrzygnięty, a kandydat był tylko jeden.
Robert Juchniewicz zatrudniony w PUP
Do 30 sierpnia można było składać dokumenty w naborze na stanowisko ds. kontroli w PUP w Ostrołęce. Główne obowiązki takiego starszego inspektora to:
- opracowywanie rocznych planów kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych PUP,
- przeprowadzanie kontroli zewnętrznych w zakresie sposobu realizacji umów i porozumień, zawartych w ramach świadczonych przez PUP usług rynku pracy oraz instrumentów rynku pracy,
- przeprowadzanie wizytacji u wnioskodawców przed zawarciem umowy w sprawie realizacji usług rynku pracy oraz instrumentów rynku pracy,
- sporządzanie wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych,
- sporządzanie sprawozdań oraz informacji z przeprowadzonej działalności kontrolnej wewnętrznej oraz zewnętrznej,
- prowadzenie książki kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w PUP oraz gromadzenie zbioru kopii protokołów, sprawozdań, wystąpień pokontrolnych i odpowiedzi udzielonych na wystąpienia dotyczące tych kontroli.
Wymagano ukończonych studiów wyższych lub podyplomowych w zakresie: administracji samorządowej lub zarządzania. Na początku wymagany był też co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym 3 lata na stanowiskach kierowniczych, ale później zmieniono wymagania konieczne. - Wymagany co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzy lata na stanowiskach kierowniczych, zastępuje się wymaganiem co najmniej czteroletniego stażu pracy - napisano.
Jak się dowiedzieliśmy, kandydat był tylko jeden i to właśnie on znalazł zatrudnienie. To Robert Juchniewicz, wieloletni dyrektor MOSiR w Ostrołęce, zwanego też przez jakiś czas MZOS-TiIT-em. Za czasów rządów Zjednoczonej Prawicy pracował w ministerstwie sportu.
Jak czytamy w rozstrzgnięciu naboru, wybrana osoba została wysoko oceniona prze komisję rekrutacyjną i spełniła wszystkie kryteria kompetencyjne, w tym kwalifikacje merytoryczne, cechy funkcjonalne, cechy osobowościowe, wiedzę merytoryczną i wymagane doświadczenie zawodowe.