Wydatki miasta na usługi poligraficzne są zdecydowanie wyższe niż kilka lat temu. W 2023 roku wydano na nie ponad 85 tys. zł, przy ok. 33,5 tys. zł w 2018 roku.
W 2023 r. miasto Ostrołęka na usługi poligraficzne przeznaczyło kwotę 85 172,95 zł. Z kolei na działania promocyjne przeznaczono 261 555,60 zł, w tym na:
- kalendarze - 2 653,30 zł;
- plakaty - 13 296,30 zł;
- gadżety - 79 651,92 zł;
- banery - 8 686,68 zł;
- życzenia świąteczne w lokalnych mediach - 8195,50 zł;
Trzej najwięksi dostawcy usług poligraficznych zarobili odpowiednio: ponad 22 tys. zł; ponad 18 tys. zł i ponad 15 tys. zł.
Koszty miasta związane z tego typu zamówieniami zdecydowanie wzrosły przez lata. Dla porównania, w 2018 roku wydatkowano na usługi poligraficzne 33 464,23 zł.