- Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta zmienił się w Wydział Obsługi Mieszkańców i Komunikacji;
- Zlikwidowany został Wydział Komunikacji i Transportu;
- Wydział Rozwoju i Działalności Gospodarczej zmienił się w Wydział Działalności Gospodarczej, Kultury i Sportu;
- Zlikwidowany został Referat Kultury, Sportu i Turystyki;
- Do Referatu Zarządzania Kryzysowego doszło nowe stanowisko: "specjalista ds. wojskowych";
Wielkość zatrudnienia w etatach w poszczególnych wydziałach, referatach i biurach Urzędu Miasta Ostrołęki ogółem wynosi 257,55 etatów i przedstawia się następująco:
1. Kierownictwo Urzędu - 5
2. Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta - 13
3. Wydział Informatyki - 6
4. Wydział Obsługi Mieszkańców i Komunikacji - 35,50
5. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 29
6. Wydział Działalności Gospodarczej, Kultury i Sportu - 11,50
7. Wydział Inwestycji Miejskich - 11
8. Wydział Dróg - 10
9. Wydział Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Budownictwa - 12,80
10.Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 13
11. Wydział Geodezji i Kartografii - 11
12. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 11
13. Wydział Oświaty - 8
14. Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich - 20
15. Urząd Stanu Cywilnego - 9
16. Straż Miejska Ostrołęki - 18
17. Biuro Prawne - 5,50
18. Biuro Prasowe - 3
19. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 10
20. Biuro Kontroli i Skarg - 2
21. Referat Zarządzania Kryzysowego - 7
22. Stanowiska samodzielne - 3,25
23. Pion Ochrony Informacji Niejawnych - 3