W ostrołęckim Urzędzie Miasta przez ostatnie kilka miesięcy udało się rozstrzygnąć wiele naborów na ważne stanowiska urzędnicze: m.in. dotyczące miejskiej energetyki czy inwestycji drogowych - wynika z danych udostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej. Na kilka stanowisk długo poszukiwano pracowników, ale w końcu się udało. Obecnie prowadzone są trzy nabory.
Głównym specjalistą ds. energetyki miejskiej został Marek Backiel.
Pan Marek Backiel spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz zaprezentowana wiedza z zakresu znajomości zagadnień związanych z gospodarką energetyczną, zarządzaniem energią oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, uzasadniają wybór ww. osoby
- poinformowano w Biuletynie Informacji Publicznej.
Na stanowisko podinspektora ds. kancelaryjnych powołano Dariusza Cywińskiego, a na podinspektora ds. zamówień publicznych - Paulinę Pietrzak. Inspektorem ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków został Tomasz Bogdanowski, a inspektorem ds. inwestycji wspólnych - Anna Macierakowska.
Przez dłuższy czas nie udało się wybrać audytora wewnętrznego oraz pracownika od realizacji inwestycji drogowych. Impas udało się jednak przełamać: audytorem wewnętrznym została Grażyna Pupik, a inspektorem ds. realizacji inwestycji drogowych - Marek Zbigniew Romaszkiewicz.
Obecnie prowadzone są nabory na trzy stanowiska:
- Inspektor ds.planowania przestrzennego (dokumenty można składać do 16.08.2021 r., godz. 12:00);
- Podinspektor ds. środowiskowych uwarunkowań (dokumenty można składać do 17.08.2021 r., godz. 12:00);
- Poinspektor ds. gospodarki wodnej (dokumenty można składać do 23.08.2021 r., godz. 12:00);