Sukcesem zakończyły się trzy nabory na stanowiska urzędnicze do Urzędu Miasta Ostrołęki. Dotyczą one osób na stanowiska podinspektorów - ds. organizacyjnych, ds. pracowniczych i ds. rejestracji i oznaczania pojazdów.
Na stanowisko podinspektora ds. organizacyjnych wybrano Joannę Choroszewską z Ostrołęki.
Pani Joanna Choroszewska spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz zaprezentowana wiedza, uzasadniają wybór tej osoby na wskazane stanowisko pracy.
- czytamy w uzasadnieniu naboru.
Podinspektorem ds. pracowniczych została Monika Młynarczyk, zamieszkała w Nakłach.
Pani Monika Młynarczyk spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz zaprezentowana wiedza, uzasadniają wybór tej osoby na wskazane stanowisko pracy
- poinformowano.
Z kolei podinspektorem ds. rejestracji i oznaczania pojazdów została Wioletta Miniszewska z Ostrołęki.
Pani Wioletta Miniszewska spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane wykształcenie oraz zaprezentowana wiedza, uzasadniają wybór tej osoby na wskazane stanowisko pracy
- tak brzmi uzasadnienie tego naboru.