Komendant Miejski Policji w Ostrołęce poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko inspektora w sekretariacie. Zobacz szczegóły dotyczące zakresu zadań, warunków pracy oraz niezbędnych i pożądanych wymagań na tym stanowisku pracy.
Termin składania dokumentów upływa w dniu 15 września 2023 r.
- Zakres obowiązków
- Obsługa kancelaryjno-administracyjna sekretariatu kierownictwa KMP w Ostrołęce
- Nadzór na sekretariatami komórek organizacyjnych Komendy i Komisariatu
- Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej dla komórek organizacyjnych nie posiadających sekretariatów
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
- Organizacja i protokołowanie odpraw i narad Komendanta
- Prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z jednostki
- Przygotowywanie i obsługiwanie spotkań z interesantami i gośćmi
- Obsługa Policyjnej Poczty Elektronicznej Komendanta Miejskiego Policji
- Redagowanie pism na polecenie Komendanta
- Rozdział korespondencji zgodnie z dekretacją Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
- Rozliczanie wykazów przesyłek poczty specjalnej i poleconej
- Wprowadzanie do systemu „poczta specjalna” przesyłek z komórek organizacyjnych oraz Komisariatu Policji i Posterunków Policji
- Archiwizowanie dokumentacji będącej na stanie sekretariatu
- Codzienna obsługa, konserwacja oraz czyszczenie wszelkich urządzeń będących na wyposażeniu sekretariatu
- Komendanta, w tym pomieszczenia socjalnego
- Zaopatrywanie w artykuły spożywcze w zakresie niezbędnym dla zapewnienia realizacji funkcji reprezentacyjnej Komendanta
- Przestrzeganie zarządzeń i wytycznych pracy kancelaryjnej
- Powielanie dokumentów
Wymagania
- Wykształcenie: średnie
- poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie
- postępowania sprawdzającego
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów
- dyspozycyjność
- samodzielność, asertywność
- komunikatywność
- systematyczność
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub
- pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów
- ustawy z dnia 18 października 2006 r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1
- sierpnia 1972 r. lub późniaj. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeśli
- urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do: 15 września 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125926" na adres: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce, ul Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka
Kontakt telefoniczny: 47 704 15 68
Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Szczegóły na stronie mazowiecka.policja.gov.pl/wos/