eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Praca w Policji. Zobacz jak aplikować

REKLAMA
zdjecie 480
fot. eOstroleka.plfot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Komendant Miejski Policji w Ostrołęce poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko inspektora w sekretariacie. Zobacz szczegóły dotyczące zakresu zadań, warunków pracy oraz niezbędnych i pożądanych wymagań na tym stanowisku pracy.

Termin składania dokumentów upływa w dniu 15 września 2023 r.

  • Zakres obowiązków
  • Obsługa kancelaryjno-administracyjna sekretariatu kierownictwa KMP w Ostrołęce
  • Nadzór na sekretariatami komórek organizacyjnych Komendy i Komisariatu
  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej dla komórek organizacyjnych nie posiadających sekretariatów
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
  • Organizacja i protokołowanie odpraw i narad Komendanta
  • Prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z jednostki
  • Przygotowywanie i obsługiwanie spotkań z interesantami i gośćmi
  • Obsługa Policyjnej Poczty Elektronicznej Komendanta Miejskiego Policji
  • Redagowanie pism na polecenie Komendanta
  • Rozdział korespondencji zgodnie z dekretacją Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
  • Rozliczanie wykazów przesyłek poczty specjalnej i poleconej
  • Wprowadzanie do systemu „poczta specjalna” przesyłek z komórek organizacyjnych oraz Komisariatu Policji i Posterunków Policji
  • Archiwizowanie dokumentacji będącej na stanie sekretariatu
  • Codzienna obsługa, konserwacja oraz czyszczenie wszelkich urządzeń będących na wyposażeniu sekretariatu
  • Komendanta, w tym pomieszczenia socjalnego
  • Zaopatrywanie w artykuły spożywcze w zakresie niezbędnym dla zapewnienia realizacji funkcji reprezentacyjnej Komendanta
  • Przestrzeganie zarządzeń i wytycznych pracy kancelaryjnej
  • Powielanie dokumentów

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie
  • poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie
  • postępowania sprawdzającego
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów
  • dyspozycyjność
  • samodzielność, asertywność
  • komunikatywność
  • systematyczność
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub
  • pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów
  • ustawy z dnia 18 października 2006 r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1
  • sierpnia 1972 r. lub późniaj. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeśli
  • urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Aplikuj do: 15 września 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125926" na adres: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce, ul Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka

Kontakt telefoniczny: 47 704 15 68

Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Szczegóły na stronie mazowiecka.policja.gov.pl/wos/

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×