Niezbędne wymagania:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
3) Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
4) Co najmniej pięcioletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych (o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
5) Znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o systemie oświaty, ustawy - Karta Nauczyciela, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
6) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) Nieposzlakowana opinia,
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na urzędniczym stanowisku kierowniczym.
Wymagania dodatkowe:
1) Umiejętność organizacji pracy, kierowania zespołem i współdziałania w zespole,
2) Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3) Doświadczenie w zarządzaniu jednostkami sektora finansów publicznych,
4) Doświadczenie w pracy samorządowej lub administracji państwowej,
5) Doświadczenie w zakresie stosowania prawa oświatowego,
6) Umiejętność pracy z komputerowymi programami biurowymi,
7) Umiejętność kierowania zespołem ludzi.
Szczegóły naboru na stronie internetowej gminy rzekun.pl