Praca. Nabór na stanowisko pracy Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Niezbędne wymagania:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
3) Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
4) Co najmniej pięcioletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych (o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
5) Znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o systemie oświaty, ustawy - Karta Nauczyciela, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
6) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) Nieposzlakowana opinia,
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na urzędniczym stanowisku kierowniczym.
Wymagania dodatkowe:
1) Umiejętność organizacji pracy, kierowania zespołem i współdziałania w zespole,
2) Samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
3) Doświadczenie w zarządzaniu jednostkami sektora finansów publicznych,
4) Doświadczenie w pracy samorządowej lub administracji państwowej,
5) Doświadczenie w zakresie stosowania prawa oświatowego,
6) Umiejętność pracy z komputerowymi programami biurowymi,
7) Umiejętność kierowania zespołem ludzi.
Szczegóły naboru na stronie internetowej gminy rzekun.pl
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |