''Pozory mylą, Dowód nie'' - pod takim hasłem w Urzędzie Miasta odbyło się dzisiaj szkolenie dla osób sprzedających alkohol nieletnim.
Kampania ma na celu ostrzeganie sprzedawców przed sprzedażą alkoholu osobom nieletnim. Akcja pod hasłem "Pozory mylą, dowód nie" podkreśla, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości. Kampania zwraca uwagę na potrzebę sprawdzania przez sprzedawcę daty urodzenia w dokumencie tożsamości młodych klientów kupujących alkohol. Wykorzystywane w akcji przykłady obrazowo pokazują, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości, a nastolatki chcące kupić alkohol często ubierają się poważnie albo proszą o pomoc dojrzalej wyglądających kolegów.
Na szkoleniu prowadzonego przez Sylwestra Marczka z Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce prócz wiedzy zostały przekazane ulotki, plakaty i naklejki przypominające o zakazie sprzedaży alkoholu niepełnoletnim.
''Pozory mylą, Dowód nie'' - szkolenie dla sprzedawców alkoholu (WIDEO)
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |