Urząd Miasta Ostrołęka od stycznia 2012 do października 2013 realizuje Projekt POKL.05.02.01-00-059/11 „Urząd Miasta Ostrołęka - doskonalenie kompetencji pracowników i funkcjonowania Urzędu”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.
W ramach projektu zamkniętego zostanie przeszkolona grupa 205 pracowników Urzędu Miasta Ostrołęka: kadra kierownicza, pracownicy merytoryczni i pomocniczy za wszystkich wydziałów/referatów/biur w Urzędzie. Projekt zakłada realizację 194 dni szkoleniowych, których celem jest poprawa jakości usług Urzędu Miasta Ostrołęka poprzez podniesienie kompetencji jego pracowników. Pracownicy będą delegowani na odpowiednie tematy szkoleń w zależności od zdiagnozowanych luk kompetencyjnych.
Projekt zakłada realizację następujących tematów szkoleń:
- komunikacja interpersonalna
- trwałe budowanie wizerunku Urzędu
- asertywność
- trudne sytuacje w obsłudze klienta
- zasady savoir vivre
- zarządzanie zespołem i organizacja pracy
- budowanie autorytetu
- motywowanie pracowników
- zarządzanie rozwojem pracowników
- tworzenie modelu kompetencyjnego
- wdrażanie modelu kompetencyjnego
- warsztaty motywacyjne
- szkolenia informatyczne
- szkolenia prawno-finansowe
- język angielski
Artykuł sponsorowany