Oszust w perfidny sposób pozbawił mieszkankę Ostrołęki sporek gotówki. Kobieta myślała, że spłaca niewielkie zadłużenie za usługi telekomunikacyjne, a straciła niemal 8 tysięcy złotych.
O oszustwie na kwotę 7 800 złotych kobieta poinformowała ostrołęcką policję. Z ustaleń funkcjonariuszy wynika, że na numer telefonu komórkowego należący do mieszkanki Ostrołęki oszust wysłał wiadomość informującą niewielkim, sięgającym kilku złotych zadłużeniu wobec dostawcy usług telekomunikacyjnych.
W tekście wiadomości znajdował się link z płatnością i fałszywym kodem zabezpieczający transakcję.
- W trakcie wykonywania przez kobietę instrukcji dotyczących płatności oszust dokonał przelewu z jej konta na konto obcokrajowca czasowo przebywającego na terytorium Polski. Przelew opiewał na kwotę 7 800 złotych – mówi aspirant Krzysztof Kolator, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.
Dalsze postępowanie w tej sprawie prowadzą funkcjonariusze ostrołęckiej policji, którzy jednocześnie apelują o zachowanie ostrożności w sytuacji otrzymania wiadomości sms/mms lub e-mail zawierającej linki do wszelkiego rodzaju płatności. Nieostrożność może przyczynić się do utraty naszych oszczędności.
Ostrołęczanka straciła niemal 8 tysięcy złotych
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Pijana matka wiozła 3-letnie dziecko
Wypadek w centrum Ostrołęki [ZDJĘCIA, AKTUALIZACJA]
Poważny wypadek w Sypniewie. Ulica Ostrołęcka częściowo zablokowana
Policja poszukuje świadków zdarzeń
Wznowiono poszukiwania zaginionego pracownika ostrołęckiego ratusza [ZDJĘCIA]
Trwają poszukiwania mężczyzny. To pracownik ratusza! [AKTUALIZACJA]
Handlowali podrabianą odzieżą i obuwiem
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |