PKN ORLEN rozszerza działalność w obszarze mediowym i przejmuje grupę Polska Press, która jest wydawcą także "Tygodnika Ostrołęckiego". - Poprzez przejęcie Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group, Koncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 milionów użytkowników internetu i możliwość pozyskania nowych klientów - informuje spółka.
Konsekwentnie poszerzamy obszary naszej działalności. Na bazie Sigma Bis zbudowaliśmy od podstaw profesjonalną agencję mediową, która sukcesywnie zdobywa nowych klientów, w tym komercyjnych. Przejęliśmy spółkę Ruch, co ułatwi nam wejście na rynek nowych punktów sprzedaży i rozwój usług e-commerce. Z kolei dostęp do 17,4 milionów użytkowników portali zarządzanych przez Polska Press, skutecznie wzmocni sprzedaż całej Grupy ORLEN, zoptymalizuje koszty marketingowe i umożliwi dalszą rozbudowę narzędzi big data. Podejmujemy działania, które wpisują się w nową strategię PKN ORLEN do 2030 r. i będą efektywnie wspierać dynamiczny rozwój sieci detalicznej
– mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
"Tygodnik Ostrołęcki" to gazeta regionalna ukazująca się w pięciu powiatach na północno-wschodnim Mazowszu. Wydawana jest od 1982 roku. Ostatnia zmiana właściciela "TO" miała miejsce w 2013 roku, kiedy to Mecom Group sprzedał 100% udziałów w spółce Media Regionalne (która była wcześniejszym właścicielem gazety) i przekazał gazetę spółce Polska Press.