Począwszy od poniedziałku, 12 października Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji zawiesza do odwołania bezpośrednią obsługę interesantów.
W trosce o zdrowie naszych odbiorców oraz pracowników Ostrołęckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. uprzejmie informujemy, iż od dnia 12.10.2020 r. siedziba spółki przy ul. Kurpiowskiej 21 nie będzie dostępna dla interesantów do odwołania.- informuje prezes zarządu OPWiK – Andrzej Lech.
Do dyspozycji interesantów pozostają wyłącznie elektroniczne formy kontaktu z obsługą OPWiK – poczta elektroniczna: ebok@opwik.pl lub telefonicznie:
Wnioski, wodomierze, zgłaszanie awarii (7:00-15:00) - 29 769 47 57
Rozliczenia odbiorców, faktury - 29 769 47 55
Wnioski, stan wodomierza, zgłaszanie awarii (7:00-15:00) - 29 769 47 57
Warunki techniczne - 29 769 47 56
Opłatę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki można uiścić na konto:
Bank Pekao S.A. 78 1240 5787 1111 0010 8720 5632
Na decyzję zarządu miejskiej spółki wpłynęła pogarszająca się sytuacja epidemiologiczna zarówno w kraju jak i w naszym regionie.