W Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 zaplanowano budowę trzech ważnych obwodnic w województwie mazowieckim. Każda z tych dróg jest bardzo oczekiwana, każda jest niezbędna i o każdą z nich walka toczy się od co najmniej kilku lat. Teraz, obwodnice Łochowa i Ostrołęki oraz droga przebiegająca przez Legionowo pojawiły się w planach budowy do 2023 roku. - informuje portal rynekinfrastruktury.pl.
Ostrołęka chce wyremontować most
W przypadku obwodnic zawsze na pierwszym miejscu stoi przeniesienie ciężkiego tranzytu poza miejscowość. – Głównym celem przy budowie obwodnicy Ostrołęki jest wyprowadzenie ciężkiego ruchu z centrum miasta. Przez Ostrołękę przebiega DK-61, którą co dziennie przejeżdża bardzo dużo samochodów w kierunku wschód-zachód – mówi portalowi „RynekInfrastruktury.pl“ Piotr Brodnicki, dyrektor wydziału inwestycji miejskich w urzędzie miasta Ostrołęka.
W ciągu drogi przebiegającej przez Ostrołękę znajduje się stary most, który potrzebuje odnowy. – Dodatkowo w ciągu DK-61 znajduje się most, który wymaga prac remontowych. Liczymy na to, że kiedy powstanie obwodnica będziemy mogli zrealizować projekt odnowy mostu. Nowa droga na pewno odciąży drogi wewnętrzne w naszym mieście. Walczymy o nią od dawna – dodaje Piotr Brodnicki.
Więcej na: http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/mazowieckie-trzy-wazne-nowe-obwodnice-w-pbdk-50777.html
Obwodnica Ostrołęki w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023
Zobacz również
Rząd obiecuje obwodnicę Ostrołęki. Wiceprezydent Paweł Stańczyk: "To pic wyborczy"
Ostrołęka: Pierwszy krok do remontu „starego” mostu wykonany
Wojewoda mazowiecki Jacek Kozłowski spotkał się z samorządowcami w Ostrołęce [ZDJĘCIA]
Poseł Kania: Ostrołęcka obwodnica na liście rezerwowej
Spór w Platformie Obywatelskiej o ostrołęcką obwodnicę. Poseł Kania zarzuca wojewodzie kłamstwo
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |