eOstroleka.pl
Ostrołęka,

O równości szans edukacyjnych w ostrołęckich szkołach podstawowych

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA

O równości szans edukacyjnych – jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych.

Urząd Miasta Ostrołęki zaprasza do zapoznania się z broszurą poświęconą zjawisku academic resilience, czyli przezwyciężania fatum pochodzenia społecznego autorstwa Romana Dolaty i Marka Smulczyka.

Publikacja powstała w ramach projektu "Ostrołęckie obserwatorium oświatowe", realizowanego we współpracy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego z Miastem Ostrołęka.

Więcej informacji o projekcie i inne ciekawe artykuły znajdują się na stronie: https://www.pedagog.uw.edu.pl/ostroleka/projekty/ostroleckie-obserwatorium-oswiatowe/

Lektura dostępna jest w załączniku poniżej.

Równość szans edukacyjnych - jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych  (1,94 MB)

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×