eOstroleka.pl
Ostrołęka,

O równości szans edukacyjnych w ostrołęckich szkołach podstawowych

REKLAMA
zdjecie 2085
zdjecie 2085
REKLAMA
zdjecie 2085

O równości szans edukacyjnych – jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych.

Urząd Miasta Ostrołęki zaprasza do zapoznania się z broszurą poświęconą zjawisku academic resilience, czyli przezwyciężania fatum pochodzenia społecznego autorstwa Romana Dolaty i Marka Smulczyka.

Publikacja powstała w ramach projektu "Ostrołęckie obserwatorium oświatowe", realizowanego we współpracy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego z Miastem Ostrołęka.

Więcej informacji o projekcie i inne ciekawe artykuły znajdują się na stronie: https://www.pedagog.uw.edu.pl/ostroleka/projekty/ostroleckie-obserwatorium-oswiatowe/

Lektura dostępna jest w załączniku poniżej.

Równość szans edukacyjnych - jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych  (1,94 MB)

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
czerwiec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 dk1 dk2
dk3 dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9
 10  11 dk12  13 dk14 dk15 dk16
 17  18 dk19  20  21 dk22  23
dk24  25 dk26  27  28  29  30
×