Nowy, dwuminutowy spot promocyjny Łomży, opracowany został na zlecenie Urzędu Miasta. Na spacer po Łomży zaprasza młoda dziewczyna, która właśnie zawitała do „grodu nad Narwią”.
Dziewczyna oprowadza po tutejszych atrakcjach i prezentuje jego największe atuty.
Spot pokazuje wnętrza i “skarby”, które kryją się w Łomży, jej otoczeniu, w tym w zasobach instytucji kultury. Został wykonany przez Kamila Brzostowskiego według zaakceptowanego przez Miasto scenariusza, w jakości Full HD, w rozdzielczości 1920x1080.
Jego koszt wyniósł 14.500 zł brutto.
Nowy film promujący Łomżę

Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
31 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
14 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
20 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
28 | ![]() |
![]() |
1 | 2 | 3 | 4 |