Chcesz pracować w ostrołęckim ratuszu? Jest na to szansa - pojawiła się kolejna oferta pracy...
Urząd Miasta Ostrołęki ogłosił nabór na nowe stanowisko w Wydziale Oświaty. Prezydent miasta poszukuje inspektora ds. finansowania zadań oświatowych. To propozycja dla osób z wyższym wykształceniem i kilkuletnim doświadczeniem zawodowym. Na kandydatów czeka stanowisko wymagające szerokiej wiedzy z zakresu prawa oświatowego i administracyjnego.
Kto może aplikować? Przede wszystkim osoby z wyższym wykształceniem na kierunkach takich jak administracja, ekonomia, zarządzanie, prawo lub pokrewnych. Niezbędne jest też minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.
Idealny kandydat powinien wykazać się nie tylko wiedzą merytoryczną, ale także odpowiednimi cechami osobowymi. Od przyszłego pracownika oczekuje się biegłej znajomości przepisów prawnych, w tym ustaw o systemie oświaty, Karty Nauczyciela czy prawa oświatowego. Niezbędna będzie również praktyczna znajomość obsługi komputera i aplikacji związanych z przetwarzaniem danych oświatowych.
Szczegółowe informacje na temat procesu rekrutacyjnego można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ostrołęki. Termin składania dokumentów w tej sprawie to 14 lutego 2025 r.