Po sierpniowym spotkaniu prasowym marki JBB, na którym poinformowała o swoim dotychczasowym rozwoju, zapleczu technologicznym budującym jej potencjał i najwyższych standardach produkcji, a także zaprezentowała produkty z różnych grup asortymentowych, firma przedstawiła informacje dotyczące najbliższych przedsięwzięć.
Jak mówi Ewa Mielnicka, rzecznik prasowy i ambasadorka marki JBB, już niebawem Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import-Eksport J. Bałdyga ruszy z nowym przedsięwzięciem, którego celem będzie budowa nowego zakładu. Plany inwestycyjne marki sięgają przyszłego roku, kiedy to pod Dylewem (gm. Kadzidło) powstanie Zakład Rozbioru Mięsa JBB2.
– Realizacja nowej inwestycji rozpocznie się już we wrześniu tego roku, po dopełnieniu ostatnich formalności, zaś jej zakończenie planowane jest na początek drugiego kwartału przyszłego roku. Będzie to zakład rozbioru mięsa wieprzowego, przygotowanego do sprzedaży hurtowej – wyjaśnia Ewa Mielnicka. – Tak jak w przypadku pierwszego zakładu JBB, również tu stawiamy przede wszystkim na najnowocześniejsze technologie, które są znakiem rozpoznawczym oraz jednym z powodów sukcesu marki. Firma poprzez nowe technologie zwiększa swój potencjał, wciąż się rozwija. Inwestuje nie tylko w park maszynowy, ale i w pracowników, szkoląc ich i dbając o bezpieczeństwo ich pracy. Światowe technologie, na które stawia marka JBB, gwarantują wypuszczenie na rynek produktów najlepszej jakości, przygotowanych w miejscu, w którym panuje najwyższy reżim sanitarny.
Zachowanie doskonałych standardów produkcji umożliwia akredytowane laboratorium zakładowe, zaś o podejściu proekologicznym marki świadczy obecność własnej oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody. Wybór miejsca na nową inwestycję nie był oczywiście przypadkowy. Bliskość i doskonała komunikacja między zakładami w gminie Kadzidło i Łysych umożliwią bezproblemowy przejazd samochodów-chłodni, czyniąc współpracę bardziej wydajną. Dotychczasowy dorobek marki to ponad 250 różnych produktów, które dostępne są na półkach krajowych i zagranicznych.
– Obecny eksport zagraniczny to około 10% z 300 ton wyrobów produkowanych na dobę w zakładzie JBB w Łysych, dostarczanych m.in. do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Litwy, Holandii czy Belgii. Są to zatem przede wszystkim kraje unijne – mówi rzecznik prasowy marki JBB, Ewa Mielnicka. – Ale już dziś mogę powiedzieć, że zrealizowaliśmy pierwsze zamówienia przygotowane na rynki wschodnie, do Gruzji i Azerbejdżanu. To dopiero pierwszy krok w nowym kierunku, jestem jednak pewna, że jakość i walory smakowe naszych wyrobów utorują nam drogę i pozwolą wkroczyć z naszą ofertą również do innych krajów.
Kiełbasa Dobropolska o 95% zawartości mięsa, Tyrolska od lat ciesząca się powodzeniem wśród klientów i Parówki Jogurtowe bez glutenu, polecane najmłodszym smakoszom. To trzy szlagiery JBB, których walory jako pierwsze zaprezentowano mediom na sierpniowym spotkaniu prasowym.
Ewa Mielnicka, rzecznik prasowy i ambasadorka marki JBB, przedstawiła nie tylko rarytasy polecane miłośnikom smacznych wyrobów, omówiła też zaplecze technologiczne marki, które jest jednym z głównych powodów jej sukcesu. Zebranym na spotkaniu dziennikarzom i fotoreporterom Ewa Mielnicka opowiedziała o nowych planach marketingowych i inwestycyjnych marki, prezentując okładkę nowego katalogu produktowego, który już tej jesieni będzie można oglądać w pełnej okazałości. Rzecznik prasowy marki JBB wspomniała również o przystąpieniu firmy do Programu 100% Polski Kapitał, potwierdzającym polskie pochodzenie marki. Zwieńczeniem spotkania prasowego było wytworne śniadanie, na którym nie zabrakło największych rarytasów marki JBB.
Nowa inwestycja JBB rusza już we wrześniu 2015 r.
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |