Największe centrum handlowe w promieniu 120 km cieszy się dużą popularnością, nie tylko wśród ostrołęczan. Zakupy w Galerii Bursztynowej robią okoliczni mieszkańcy, a także przyjezdni, np. z Łomży, Ostrowi Mazowieckiej, czy Ciechanowa. Do końca lipca galerię odwiedziło około milion klientów,.
– To ogromny sukces – przyznaje Wacław Karolak z działu marketingu i promocji Galerii Bursztynowej – Na tak dobry wynik złożyło się kilka czynników. Klientów głównie zachęciła obecność wielu znakomitych marek odzieżowych. Niewątpliwie dużym atutem galerii są sklepy, których nie było dotychczas w Ostrołęce, np. H&M, Mohito, Lavard czy Martes Sport, a także market OBI.
Najwięcej klientów jest w soboty i niedziele i w dniach organizowania imprez.
Najwięcej klientów jest w weekendy – potwierdza Ewelina, sprzedawczyni z salonu obuwniczego. W sezonie letnim, okresie kiedy organizowane są wesela, klientki chętnie kupowały szpilki na wysokim obcasie, z drugiej strony dużym zainteresowaniem cieszyły się wygodne balerinki. Obecnie na topie są buty typu kalosze, gumowe, oryginalnej marki Melissa.
W weekendy klienci przychodzą do Galerii całymi rodzinami. Nierzadko po to, żeby dobrze zjeść.
– Przychodzą nawet 5 minut przed zamknięciem – przyznaje pani Edyta z bistro przy hipermarkecie Tesco. – Z tego co widać najbardziej smakują im dania mięsne: gyros, polędwiczki, schabowy, karkówka i nuggetsy – bez przerwy musimy je wypiekać. Klienci lubią też sałatkę grecką i sosy: czosnkowy i tzatziki.
– Można tu smacznie zjeść za nieduże pieniądze i jest miła obsługa – chwali pani Marzena.
Duży ruch panuje także w Cukieterii. – Od samego rana sprzedajemy kawę, to najczęściej wybierany produkt, ale hitem są także lody, zwłaszcza te osmaku słonego karmelu – przyznaje pani Ewelina.
Okazuje się, że uwielbiamy desery. – Mrożone jogurty znane sąw większych miastach, za granicą już od dawna, w Stanach Zjednoczonych to wręcz modne. Najczęściej wybierany jest smak naturalny i mango – opowiada Ewelina Kuczyńska, właścicielka lokalu Blueberry.
W Galerii Bursztynowej równie często kupujemy odzież. – Uwielbiam wyprzedaże, zwykle na nie poluję, a tutaj zdarzają się naprawdę dobre ceny – przyznała pani Małgorzata, jedna z klientek sklepu Top Secret.
Ubrania to jednak nie wszystko na czym zawieszają oko klienci. – Najwięcej sprzedajemy tanich telefonów. Ostatnio także tabletów.
Źródło: Gazeta Bursztynowa.
Milion klientów zaledwie w dwa miesiące odwiedziło Galerię Bursztynową
Zobacz również
Kolejny numer Gazety Bursztynowej [PLIK DO POBRANIA]
Wrzesień pełen imprez w Galerii Bursztynowej!
Konkurs na najładniejsze zdjęcie Galerii Bursztynowej
Targi zajęć pozalekcyjnych: "Z Bursztynową do szkoły"
Udana akcja "Bądź piękna latem" w Galerii Bursztynowej [ZDJĘCIA]
Galeria Bursztynowa: Rossmann czynny dłużej
Bezpłatne zabiegi kosmetyczne i prozdrowotne w Galerii Bursztynowej [LISTA ZABIEGÓW]
Bądź piękna latem w Galerii Bursztynowej!
Karykatura na zakupach. Szczepan Sadurski rysuje ostrołęczan w Galerii Bursztynowej [ZDJĘCIA]
Galeria Bursztynowa: Konkurs plastyczny "Przygody Misia Bursztynka na wakacjach"
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |